Monday, January 9, 2012

KALO BOLEH LHA KAN

Assalamualaikum mucux J J
Nie haa aku Idayu Latip(nick baru) J  . jangan mara-mara yew . suke haty aku lha na buad ape-2 un kan . .(ta suro kau pikir un) .so pollow jew oke hape yang aku na entry nie . .haa .sebelum broad nie taleyh na gune . bagi lha aku chance na tulis kisa belated day aku yew J . tatau lha kan .kalo jari mule menaip,idea pulak berlambok-lambok ,mase tu lha baru semangat aku na entry belog ! .

Now da 10/01/2012 . so lagi 18 hary lagi BIRTHDAY  aku . .Lambat  agy auww  .sesaje je entry awal takot ta sempat lha kate an . .  J .haissshh .ta sesaba ase tunggu tarikh 28 JANUARI 2012 nie haa . hee J .da tue da aku kn?? 19YEAROLD . ishhh .  .umo je tue tapi aku still mude kan?? .. hoho :D  . .
Na celebrate kat mane ye?? . .(yangpentingtanakatkolej) teroOOkk ! !hee J . naseb baek time to Cuti midsem aku,kalo ta mesty masak aku kan??? . urrrr . .

Hape yang aku nak?? . hee J  .sperty tajuk yang tertere di ats lha kan . KALO BOLE aku nak kan,,ade orang celebrate BDAY aku nie ngan care yang ROMANTIK.macam classmate aku buad at gewe die . emm,(tapi ta kot aku mane lha ade gewe) . L .tap kalo ade org na buad un bole . hee J .
Dari segi Hadiah pulak kan . KALO BOLEH kan aku nak mintak ngan KAwan-kawan aku nie haaa macam-2  . .Firsly ngan family aku . .Meh cinie meh bace entry kat bawah,aku nak senarai hadiah yang aku nak . .(mintak jew . dapat tu belum tentu .tadek sape nk bagy)
*      Kalo bole kan .aku nak seluar jeans satu(maklom lha akn suar mahal ta mampu da na beli)
*      Kalo bole lha kan .aku nak beg galas(nak bawok g kelas lha)malas nak beli .
*      Kalo bole kan.aku nak jam .(aku suke jam)
*      Kalo bole kan aku nak kan Baju t-shirt Diesel(kemeja pun bole gak) .  J
*      Kalo bole jugax kan aku nak hangout @overnite with member-2
*      Kalo bole kan , aku terime jeww hape korang na bagi pun   .(janji bukan katak)

 Hoho . banyak kan adiah aku nak . heee . KALO BOLE nak 19 adiah . .tapi tue angan-angan je kot  .sape lar nak bagi kan .

TU KISA SEBELUM BIRTHDAY OKE >YANG SELEPAS BIRTHDAY?? . nanty lha aku entry. Name pun selepas .msty ta berlaku laggi kan . .haisshh  .hape lha! !

Alamakkk  ! ! rase cam panjang lha pulak,,aku punye story kan . mesty korang bosan nak bace kan . hee J .sorry yOo .  karangan aku kan A .(minah perasan) .padahal time karangan blurr macam org gile na karang! :P .haha .oke oke lha . larytajuk da nie . .
Now KU DA VERY-2 ngantokk .so nak sleeping beauty lha pulakk weyh . .BAI-2 . 

0 comments:

 
Get More Blogger Layouts At Hotlayouts2u.com