Monday, January 9, 2012

Happy birthday My Dude ^__^

Ehemmm ehemm . .jam da menunjukkan pukul 12 am . .maka tarikh da bertukar menjadi 09/01/2012 . .saat yg ditunggu-tunggu kan . .

Hary nie an Yuyu nak gtaw yang tarikh yg tertera di ats tue . .tarikh birthday dude aku . .
Ta sampai  beberape saat tadi,aku wish bday die ..Opp sorry lhaa,hanye mampu taip mesej ngan send jew . .aku ta mampu utk call . .Firstly aku wish bday die,,tap now tiade respone pun dr die(mungkin da tido kot) .emm ntah lha . (mybe die tatawda kot sape aku) . whatever lha . janjy akuwish jew. Die ta suke tue die punye pasal lha kan . .ta susa un kan  .ta suke delete jela msg tue .=,=’ .

Aku hope kau seat-2 jew at sane . makan cukop ! .hhope sesangad kau akn bahagia . aku bahagia tengok kau sdg bahagia(dalam haty sakit dan perit doe) . .grrrr . .setakat nie je kot aku mampu menaip   . .idea kureng kot(mybe rindu die sangad kot) . haishh . .STOP! !aku tanak berperasaan macam tue .oke oke oke . b4 aku merepek merapu meragam dan sewaktunya lha kan . .aku mau undur diri dulu . aku blurr dah . .assalamualaikumJ J

0 comments:

 
Get More Blogger Layouts At Hotlayouts2u.com