Monday, January 16, 2012

DERITA HARI INI 

Arrggghhhh . .OMG ! ! . .aku ta tahu nak buad camne . blurrrr .  .serabut dan macam-2 berade dlam pikiran aku . ..Adakah babak Kedua akan berlaku??plissss plissss plisss hope dijauhkan lha . .aku memang-2    lha tanak lha perkare nie  berulang sekali lagi . .aku ta pernah sekali benci kawan aku malah kaka-2 senior L aku . .
Perkara nie berlaku gare-2 teguran je kot . .so jangan lha salah paham kot kawan .sumpah aku cakap tadi aku pesan ape yang kakak pesan jekot . aku tade niat sikit pun nak gado-2 ngan korang sume .tadi sumpah lha ta marah pun korang(tatau lha kot takot korang cakap aku sound-2 kau).tapi aku rase tadi aku cakap bese je kot . rilexx lha weyh . .takan korang nak jadi macam aritu kot .aku tak sanggup doe ! !. aku tanak airmate aku mengalir di awal tahun 2012. .hehe . tau-2 jelha kan aku Nampak je keras tapi airmate mudah mengalir kot . L . .

Seterusnya lha kan . korang ingat aku happy ke b4 out dari umah tadi .macam-2 berade dlam pikiran aku .aku cam tautau je ape akan berlaku selepas aku balik tadi tau .tapi aku buang jejaoh perasaan takot tu buad sementare waktu,sebab ade mende penting perlu buad .aku pikir positif je sedangkan dalam hati nie takot na melangkah rase serba salah arghhh semua ade lha .Pikir masalah umah !Aku Otw degi paser pUtih Tu aku text kaka senior .cengginie lha text aku “KAK KAK,TAD KAN KTEORG KAN,PESAN LHA KAT SUE,CAKAP KAT BDAK-2 NI,CAKAP JGN TUTUP LAMPU BLIK AIR,PAHTU SUE CAKAP LHA KAN,NAPE KAKA TA PESAN SENDIRI.PAHTU YU CAKAPLAH,KAKAPESAN JE KOT.DIE CAM MARA LHA”tapi kan tade respone ape-2 pun dari kak . aku mula rase triple takot lha . gelisah . rase cam tamooo balik pun ade.(gile kan takot na hadapi masalah) . aku memang camtue! !kalo kau nak tau lha . emmm .

Betol ape aku cakap kan tadi . mesti kaka-2 senior buad muke . gerun kot . .bagi salam ta jawab kot . ase cam nak nanges kot . .hanye tuhan yang tau perasaan aku tetibe je sampai umah .tapi aku cube jugax lha terus tersenyum ke kaka-2 . L .bia lha die nak bermasam muke pun . mybe memang kitorang salah kot .kiteorang ta patot bersuare dan perlu jage tuturbahase . L .oke fine lha . .aku ta berkire mane ngan sape-2 malah kaka-2 mara lha nak mara pun . aku terima kak . J .

Emm tadi kan kitorang beli lha sayur-sayuran,naknye lha kan makan tomyam . na nye suro kaka tlong ajarkan or masakan J ..aritu kan kaka de cakap na mkn tomyam kan?? tapi sume tue ta jadi . kaka tanye Kite pasal petang tadi,gado ke? Kite cakap jujur ta gado pun kak . Sape antar msg ke kak?yuy ngaku yuyu yg antar,,text yg kat atas tu .pahtu se agy sape yg antar? .kite terkejut kot . emm rupe-2 nye dieorg pun de aanta jugax msg at kaka . sorry kak menyerabut kan kak . L sedangkan kite tau yg kaka de dalam kelas tadi .pliss sorry kali lagy auww kak L .kite beto-2 takut dgr sore kak tadi tye pasal tue .memang nak nages lhaa L mase cerite perkare betol .eumm .naseb baek kaka-2 paham.n kiteorang memey tagado pun L mybe slah paham kot . emm .naseb baek lha kaka na masak balik tomyam  tue tap esok lha .tape kitorang oke .malah bersyukur lagy auww kak .hee .kalo ta buruk camtue lha ayam tue .

Now sekarang kembali cakap da ngan senior n kawan-2 aku . .oke lha pliss pliss sesangad da lha ungkit perkare lalu . aku ta snggup da na terima kenyataan pahnie . .satu agy tanak da nangisss krne kawan-2 aku oke . stoppp lha bagy aku derita . sebab aku takot pahnie aku taleh na terima kenyataan da n berkemungkinan  babak due akan berlaku , sekarang mmg aku panas jugax kan,tapi aku sabar agy kot .aku takot esok luse aku taleh sbar ngan peragai aku yg cepat mengamuk L .####pahnie lau kau na kua kua lha kan . aku datang cinie nak belaja bukan jage korang . korang sume da besar oke .  L . heee kaka kitorang tanak bermasam muke nagn kaka sume . kat cinie kaka je yg bole bimbing kite oke L . luv u so muchhhhh kaka. .

Oke lha .penat menaep . ayat pun da berbelit-belit da cos haty ngah celaru kan . soryy lha sume .
Bai-3 .
nie pic kitorang time rapat sesangad

0 comments:

 
Get More Blogger Layouts At Hotlayouts2u.com