Tuesday, August 9, 2011

p.e.r.a.s.a.a.n.k.u

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
mood:perasaan yg celaru!
kisa nya berbunyi begini
perasaan yuyu digores oleh seseorang lha
skrang bawu dapt tau kisa y agk terguris ati dan persaan yuyu
selama 4bulan dieorg smpan rahsia ini dari yuyu
tad bwu dieorg citer rahsia ni kat yuyu
TAK SGKA TA KU DUGA LHA
die ade perasaan cmtu gtu kat yuyu nie
sedangkan time sekola dulu yuyu
oke je ngan c die
se ingt yuyu ar ta penah gado lha ngan die tu
maseh tertye tye lah
kenape mase mula2 masuk KIST die ta suke kat yuyu

kenape ko takut ak rampas mber ko erk??
emm lenkali cakap lha depan2 y dulu ko ta suke aku
ikot ko blaja kat cnie
aku rela tgu result KPTM!!
sbb mak aku lbeh suke ak blaja kat JoHor
mmg aku ta sgka lha
tap tape  tu kes lame,,aku ta terase mne lha
sebab


Sejak aku & ko jejak  kaki at KIST nie
ko baek ngan aku
mmg rapat ngan aku
ape2 ko akn pgil aku
ko takan pgil  mber yg pirst ko ajk tu
sebab tu aku ta terpikir lgsung
yg ko ade perasaan iri hati & ta suke kat aku
emm  . .mang sedih gak lha
dapt tau kisa ni
tap aku redha jelaa cos aku dtg blaja kat cnie tA penah nyusa kat ko

tap kalo ko de rase ati ngan aku
aku mintak maap lha . . 

emm aku arap ko bace post nie
bkn na menagih simpati kat ko
cume aku na ko tau je
mmg kdg kale aku ade ngumpat kat ko
tap aku ta penah ade sikap cam ko ade tu
kalo ko ade jeles ngan aku sbb aku
rapat ngn seseorang
aku alu2kan ko perg rapatkn dri 
ko at die
n ko ubah peragai ko .
supaya ade org suke rapat ngan ko!
aku bkan na perasan baek
setiap mnusia ta lari de buad kesilapan an an??
dan aku ta baek dan aku ta sempurna k
 tap sekarang aku tanak ar ko rapat ngan aku
sekadar lakonan ko je
aku bukan boneka nk jad kan bahan lakonan ko tu
aku na org y na kwn ngan aku tu'seorg yg ikhlas.jujur

mmg ta dinafikan lha
now!
ko rapat giler ngan aku
susa na gadoo ngan aku
pdahalnye ngan org lain sng2 je ko na gadoo

ape sume tu??
tulung lhaaaa
aku tamoo lha time nie je ko perlu an ak..
smpaikan na gadoo pun susa . .
pahtu kalo  ko dapt mber lain pahtu rapat ngan ko
ko campak aku
aku punye prsaan oke!!
 aku haraplha ko berubah!
aku sayang mber2 aku sume
aku kawan  ta 
pilih kasih
oke lha aku mntk maap lau ko rase ati ke ape ke
no lha luahan ati mber ko!!:'(((

ikhlas dari:NUR IDAYU
SEKIAN!

0 comments:

 
Get More Blogger Layouts At Hotlayouts2u.com