Monday, July 18, 2011

;'(((

assalamualaikum~~~~
hmmm . . .maLam nie terase na luah perasaan je dalam blog nie~~
mood:::very2 sad
aku tatao na luah kat sape,..aku trase sunyi sanad!
entah lha
aku rse ari demi ari,,timbul msalah



YaAllah,,aku sanad2 mao kan die!
aku sayang sanad akn perhubungan ini!!
Aku tanak phubungan ni putus camtu jee~~
tap ape bole aku buad??
skaraNg die ta layan aku!
die da banyak berubah!
die mcam ta peduli an aku lag!!
aku rase die ta sayang aku lag!!
AKU BETOL2 SAYANG AN PHUBUNGAN KAMI!!
PLISSS LHAA~~~
AKU betol2 ta dapat trime knyataan die jad mcm ni
aku na die berubah!!
tap aku ta pndai na ubah diri oraNg!!:'(((

tap kalo dpikir an blik,,rase cam nak clash je ngan die!!aku mmg ta dpat trime knyataan ngan pgai die sekarang!!!
tap dalam ati berkate!aku mahu an diri die lag!!
pening sekrg!!
aku ragu2 ngan perasaan die terhadap aku
ntah lhaaaaa~~~
aku ase wat itu ta kene
wat ini ta kene


aku na mtk putuss!!
tap aku tkot aku 
takot aku y akan cari die blikk!!aku tanak mcm tu
tanak jilat blik ape y aku ludah!!
bantu lha aku YAALLAH~~
ape keputusan terbaek bag aku??


mood sedih gler2 mse entry blog nie,,aku arap dye dapat bce sume luahan ati aku!
k!
assalamualikom!

0 comments:

 
Get More Blogger Layouts At Hotlayouts2u.com